Starten

Så har jag gjort två dagar med måltidsersättning och börjar idag på den tredje. Det har både varit bra och dåligt.

Första dagen var hemsk. Jag var hungrig, frusen, kissade konstant och tyckte inte speciellt mycket om det jag smakade.

20130811-090438.jpg

Det har dock blivit bättre, och nu smakar det mesta helt okej. Imorgon har jag första gruppträffen också, det ska bli roligt. 🙂

8 reaktioner på ”Starten

  1. Här kommer några tips för att variera maten.
    Om du gillar kaffe så kan jag tipsa om att kyla den och blanda med chokladshaken eller varför inte testa att blanda med kanel, mums. Låt den stå en stund och blanda med lite mindre vatten så får du en mera krämig variant. Tomatsoppan är god med vitlökspulver/peppar etc eller vanlig peppar, torkade kryddor (blötlägg tidigare eller mortla för mer smak). Kycklingsoppan kan du ha all typ av curry i, min favorit har blivit Tai red curry. Bara din fantasi sätter gränserna. det enda viktiga är att kryddorna ska vara kalorifria om man kan kalla det så eftersom alla kryddor är inte det när det intas i mängder men det behöver man inte oroa sig för 😉

    När det blir tufft, härda ut.

Kommentera

