Mig själv

Det är lätt att tro att bara för att man håller på att ta sig upp från något svårt, att livet kommer låta dig göra det utan att ge dig fler smällar. Det är fel. Så fel.

I torsdags slogs benen undan på mig igen. Jag tog det hårdare än jag trodde. Jag tänkte inte gå in på detaljer, mer än att det var överväldigande och att jag bokstavligen tappade allt hopp igen.

Så jag gör det enda jag kan göra. Jag sätter hoppet till mig själv. Träning, hälsa.

Det är det enda jag tror på just nu.

6 reaktioner på ”Mig själv

  1. När livet prövar mig brukade jag sitta i soffan och zappa. Numers tränar jag. Jag gillar att du vänder din energi till dig själv på ett positivt sätt.
    Styrka til dig.

Kommentera

