3: Favoritträning

När jag var yngre spelade jag handboll, både som skytt och som målvakt. Jag älskade det. Missade knappt en enda träning och älskade att spela matcher så gott som varje helg. Hade jag fått välja idag hade jag lätt gått tillbaka till att spela just handboll, om möjligheten funnits.

Men ibland blir det som det blir, och jag var tvungen att sluta spela när jag var runt 18 år. Jag tränade inte regelbundet på många år, men som ni vet började jag styrketräna för ungefär ett och ett halvt år sedan. Trots att jag inte längre går på samma gym eller får träffa samma PT kan jag absolut säga att styrketräning är något av det roligaste jag vet.

Källa.

2 reaktioner på ”3: Favoritträning

Kommentera

