Den kom och gick

Jag tror jag kommit längre i processen än jag velat ge mig själv cred för. Jag skriver inte mycket här längre, mest för att jag inte riktigt vet vem jag är längre. Funderar på en ny blogg med nytt innehåll, men vi får se.

Anledningen till det här korta inlägget är ändå någonstans det som hände igår. Eller idag, beroende på hur man ser det. Igår var det 7 månader sedan vi gick isär. Igår var också första gången jag inte reflekterade över datumet, trots att jag till och med träffade honom en kort stund igår.

Jag insåg det idag, och frihetskänslan är enorm. Ett stort steg framåt.

Flera andra steg har också tagits på kort tid, men ingenting jag vågar riktigt blogga om än. Det är fortfarande som att gå lite på glas, och en del av mig är rädd att det ska krascha. Men ett försiktigt steg i taget mot att faktiskt må riktigt bra.

Kommentera

