Nytt träningsupplägg

Jag har länge gått och funderat på min träning och hur jag ska komma tillbaka till en bra träningsrutin. Senast jag hade en riktigt bra sådan var sommaren 2012 fram till våren 2013. Den gemensamma nämnaren: en PT. Killen jag hade tidigare har ju som bekant flyttat till Island, plus att jag inte är så sugen på att åka till Alvik varje gång jag ska köra ett pass.

En av mina fina vänner, J, har tidigare pratat med mig om sin PT, som hon rekommenderat. Han tog kontakt med mig förra veckan och igår hade vi ett första möte. Nu känns det så bra! Visserligen har vi inte kommit igång med träningen än, första passet blir om ungefär en och en halv vecka, men det känns så skönt att ha träffat någon som verkar förstå mig och hur jag fungerar i ett träningssammanhang.

Nu känner jag mig oerhört peppad på att köra vidare, och att kombinera träningen med PT med de intervall-pass jag redan kör.

Det här är min tid att förändras!

efba0c965d9e11e284fa22000a1f9c87_6Källa.

 

En reaktion på ”Nytt träningsupplägg

Kommentera

