Ännu en gång

Alla har väl någon gång sett det berömda citatet från Albert Einstein:

tumblr_mt5fxakgHu1s9v5qzo1_500

 

Tänkvärt, och något jag absolut kan hålla med om. Vad är det jag gör just nu då? Jo, jag tränar för sällan och äter varken rätt eller regelbundet. Att tro att man kan bli hälsosam eller mindre i storleken på det sättet är just galenskap. Därför är det dags att göra om och göra rätt – säkert för femtielfte gången. Inte desto mindre behövligt för det.

Jag har funderat mycket på vad som fungerade bäst senast, och det är väl det jag kommer göra igen. Mer kalorier ut än kalorier in, ordentligt med träning och smarta val i övrigt. Nu vill jag komma i form. Punkt. Något annat finns inte.

Anna april 2014

 

Anna, april 2014

Nästa år ska jag vara mindre. Så är bestämt.

 

Kommentera

