I valet och kvalet

Ska bloggen vara kvar? Ska jag lägga ner den? Vad vill jag skriva om? Vill jag ens skriva?

Jag har funderat hur mycket som helst på vad jag vill göra med bloggen. Jag har ju inte varit så aktiv det senaste året, och det känns som att jag behöver bestämma mig.

Efter mycket eftertanke… Bloggen får vara kvar. Jag vill skriva, men kanske inte bara om hälsa. Jag vill tillbaka till den ”öppenhet” jag hade innan, till att ha bloggen lite som en dagbok. Det är tanken i alla fall. Nu får vi se. 🙂

En reaktion på ”I valet och kvalet

Kommentera

