731 dagar senare

  
Den här bilden togs den 6 mars 2014. Två år sedan. Jag tog den och la upp den på Instagram med kommentaren ”viktiga dagar ska dokumenteras”. Just då trodde jag något stort hade hänt.

Det blev inte som jag trodde (det blir ju sällan det). Däremot är det en intressant bild att jämföra med.

  
Det här är jag idag, för några minuter sen. 27 kg mindre, och betydligas gladare nu än då. 

Så mycket som kan hända på två år. Jag trodde verkligen inte i början på 2014 att jag skulle träffa min fina sambo senare det året, eller att jag skulle bli bonusmamma. Jag trodde inte heller att jag skulle våga genomgå en GPB.

Det visar bara hur lite man vet egentligen, och hur tacksam jag är att det är så! 

2 reaktioner på ”731 dagar senare

Kommentera

