Effektiv söndag

Idag firar jag och sambon ett år som förlovade. Det är inte klokt hur snabbt tiden gått. Dock var vädergudarna inte riktigt på vår sida idag, här har det snöat och regnat om vartannat.

Det blev trots det en effektiv dag, där jag hann städa, rensa ut böcker och baka/laga mat i mängder.


För att fira gjorde jag idag chokladcupcakes med frosting smaksatt med jordnötssmör. Gott, men mäktigt. Ingenting för mig, jag dumpade på den cupcake jag åt, trots att den både var mindre och hade mindre frosting än den på bilden.

Jag följde det här receptet:


Resten av kvällen spenderas framför Supernatural (älskar serien!) innan nästa vecka drar igång. Det kan helt klart bli en väldigt speciell vecka…

Trevlig söndagskväll på er!

Kommentera

