Tänja på sina gränser

I början av året fick jag ett par jeansshorts av min fina vän C. Jag kunde inte ha dem då, men tänkte att de skulle funka till sommaren. Nu har värmen kommit och jeansen är stora, men funkar fortfarande med skärp.

Jag har inte gått med shorts ute sedan jag var barn… Delvis har jag haft problem med att låren gnider mot varandra och skapar brännskador, men också det att jag haft komplex över just låren.

Men idag hände det. Jag har inte bara haft shortsen på mig, utan till och med gått ut i dem!


Så medveten om mig själv och mina ben har jsg nog aldrig varit, men oj så skönt och svalkande att kunna ha benen fria. Frågor på det?

En reaktion på ”Tänja på sina gränser

Kommentera

